TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana

  • masa pelepasan:2024-02-11 14:06:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Tula,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Tul

Kandungan artikel

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

TulaSemasa operasi pengubah, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

NdolaBunyi dalam kes kegagalan fasa

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,TulaHarga pengubah jenis kering 1000 KVA,TulaPengubah distribusi 400 KVA, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Keperlukan piawaiApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Helaian PetikanFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

TulaKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

TulaMaklumat produk lain
  • TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

    TraniJembatan naik hidraulik tetapPerlu penyelenggaraan untuk memanjangkan jangka hayat penggunaan

  • OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    OzdJembatan naik kecil sederhanaApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

    OzdPlatform penangkapan trekCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Kerman ShahPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    Piekary SlaskiePlatform angkat hidraulikApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

    Piekary SlaskieJembatan naik hidraulik tetapCara menjual

  • OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

    OroszlanyJembatan naik mudahKadar hasil dalam pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana memberi anda TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana oleh syarikat kami, perkhidmatan TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana. TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TulaAdakah pengubah jenis kering mempunyai peminatKualitinya dipengaruhi oleh unsur kimia mana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!