TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum

  • masa pelepasan:2024-04-14 16:26:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:384
  • Penerangan pantas:

    Tula,Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the conne

Kandungan artikel

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,TulaPengubah tiga fasa 660V hingga 380V, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

TulaPenukar jenis kering,TulaPengubah distribusi 10kV, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

UrumqiBerapa banyak pengubah kuasa

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum



Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Perubah telinga pemeriksaan

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

penjualApabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,TulaModel pengubah minyak tenggelam tiga fasa, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

TulaDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

TulaMaklumat produk lain
  • ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

    ManhattanJembatan naik bimbit hidraulikManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

    ProvdivJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiCiri industri

  • ProvdivPlatform penangkapan hidraulik traktifProsedur operasi

    ProvdivPlatform penangkapan hidraulik traktifProsedur operasi

  • ProvdivPemulihan semula bimbitBerkualiti tinggi dan harga rendah

    ProvdivPemulihan semula bimbitBerkualiti tinggi dan harga rendah

  • KarajPenghantaran kuasa automatik pengubah8 kategori biasa

    KarajPenghantaran kuasa automatik pengubah8 kategori biasa

  • HungaryPlatform angkat elektrik hidraulikPengurusan profesional

    HungaryPlatform angkat elektrik hidraulikPengurusan profesional

  • HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

    HungaryJembatan naik hidraulikSoalan apa yang perlu dirujuk

  • San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

    San AntonioJembatan naik hidraulik tetapCiri produk dan kaedah penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum memberi anda TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum oleh syarikat kami, perkhidmatan TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum. TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TulaPengubah tiga fasa 480v hingga 380VCiri dan spesifikasi umum, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!